logo

Το σχέδιο του Κώδικα Δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο

ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΩΔΙΚΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Ο Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης έχοντας υπόψη: Α) 1. Το ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191/Α/1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ιδίως τα άρθρα 3-4θ. 2. Το Π.Δ. 131/2003 (ΦΕΚ 116/Α/2003) – Προσαρμογή του ελληνικού δικαίου στην οδηγία 31/2000 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και ιδίως το άρθρο 15 αυτού. 3. Το Π.Δ. 10/2017 (ΦΕΚ 23/Α/2017) – Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας [σύμφωνα με το άρθρο 7 του ν. […]

Γιατί να επενδύσω στο διαδίκτυο ?

To marketing και η προώθηση µέσω διαδικτύου, αποτελεί έναν από τους νέους και πιο σύγχρονους τρόπους προσέγγισης του αγοραστή πελάτη που γίνεται όλο και πιο διαδεδοµένος µε την ολοένα πιο εύκολη και φτηνή πρόσβαση στο διαδίκτυο. Το αγοραστικό κοινό προτιµά πιο συχνά να συλλέξει πληροφορίες για την επιχείρηση και τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν από την άνεση του υπολογιστή του, µέσω µια ιστοσελίδας. Αν κρίνουμε από στατιστικής άποψης το έτος 2016 φανερώνει τεράστια άνθηση στο θέμα της διαδικτυακής ανάπτυξης και […]

Η σπουδαιότητα του SEO

Ένα καλοσχεδιασµένο SEO µπορεί να κάνει το περιεχόµενο των ιστοσελίδων ενός website πιο σχετικό, πιο ελκυστικό αλλά και πιο φιλικό προς τους µηχανισµούς ανάγνωσης των µηχανών αναζήτησης έτσι ώστε µε µεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα να σαρώσουν ολόκληρο το site και να το ευρετηριάσουν. Γιατί το SEO όµως είναι τόσο απαραίτητο και πρωταρχικής σηµασίας για ένα website και γιατί µία υψηλή θέση (ranking) στις λίστες των αποτελεσµάτων των µηχανών αναζήτησης είναι τόσο σηµαντική; Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι πάνω από το 85% […]

Παραδοσιακή η διαδικτυακή διαφήμιση ?

Αν και πολλοί μέχρι σήμερα έχουν τις παλιές αντιλήψεις θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε τις διαφορές μεταξύ της παραδοσιακής και της διαδικτυακής διαφήμισης. Αυτό το άρθρο δημιουργήθηκε ύστερα από επανειλημμένες αναφορές των πελατών της minoanDesign για το στυλ του marketing που χρησιμοποιούσαν και τα αυξημένα ποσά διαφήμισης! Το επιχειρηματικό μοντέλο της διαφήμισης στον έντυπο τύπο, στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, έχει αδιαμφισβήτητα λειτουργήσει αποδοτικά εδώ και πολύ καιρό στην Ελλάδα. Πρόκειται μάλιστα για την κύρια πηγή εσόδων τόσο για τον έντυπο […]

Η διαφορά μεταξύ Marketing και Branding

Branding και Marketing. Μια ουσιώδης διάκριση την οποία σχεδόν αγνοούν οι μικρές κυρίως επιχειρήσεις και οργανισμοί. Μια αφορμή για να παρουσιάσουμε ένα κατατοπιστικό άρθρο που μεταφράσαμε, στην προσπάθειά μας να πείσουμε ότι είναι προτιμότερο μια επιχείρηση να σχεδιάζει και να υλοποιεί με τις μικρές δυνάμεις της ένα έστω και υποτυπώδεις “branding plan” παρά να σπαταλά τα λιγοστά χρήματα σε άσκοπες ενέργειες marketing. Ζούμε στην εποχή των Social Media και του networking, και οι επιχειρήσεις που ολοκληρώνονται μέσα από καλοσχεδιασμένα digital agencies χτίζοντας […]

Web Hosting – Τι θα πρέπει να προσέξετε;

Ας υποθέσουμε ότι το προϊόν της επιχείρησής σας, το προσωπικό σας και οι υπηρεσίες που πουλάτε ανταποκρίνονται αρκετά καλά στις ανάγκες και απαιτήσεις του κοινού σας. Αν η ιστοσελίδα ή το E-shop σας είναι ασταθές, αργό, ή δε λειτουργεί σωστά, τότε ο επισκέπτης / υποψήφιος πελάτης είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα οδηγηθεί κατευθείαν στον ανταγωνιστή σας. Για να μπορέσετε, λοιπόν, να προβάλετε ένα ολοκληρωμένο και αξιόπιστο διαδικτυακό προφίλ, θα πρέπει να επιλέξετε μια εταιρεία που μπορεί να σας παρέχει αξιόπιστες […]

363 εκατ. νέοι χρήστες για το Facebook το 2016

Ανοδική πορεία ακολούθησε το Facebook και το 2016, μιας και πρόσθεσε 363 εκατομμύρια νέους χρήστες. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα των We Are Social & Hootsuite, το δημοφιλές Μέσο κοινωνικής δικτύωσης αριθμεί πλέον 1,871 δισεκατομμύρια fans παγκοσμίως, εκ των οποίων περισσότεροι από 1 δις το επισκέπτονται σε καθημερινή βάση. Παράλληλα, οι χρήστες του Facebook στην Ελλάδα αγγίζουν πια τα 5 εκατομμύρια. Περισσότερα γύρω από το Facebook και τους βέλτιστους τρόπους αξιοποίησής του ως εργαλείου προβολής και πώλησης, μπορείτε να μάθετε […]

SEO: Πόσο απαραίτητο είναι στο digital strategy που ακολουθούμε;

Έχοντας μπει για τα καλά πλέον στην εποχή του ψηφιακού marketing, ένα πράγμα είναι σίγουρο. Πρέπει να κάνουμε συνεχώς update σε όλα όσα γνωρίζουμε -ειδικά όσοι από εμάς βρισκόμαστε στο χώρο του marketing και της διαφήμισης- και να ενημερωνόμαστε για κάθε νέο entry ή trend που εμφανίζεται στην αγορά. Οι περισσότεροι marketers σήμερα φαίνεται να έχουν κατανοήσει πλέον ξεκάθαρα τη σημασία του digital marketing στη σημερινή εποχή της διαφήμισης. Ωστόσο… πρέπει να παραδεχτούμε πως το κομμάτι εκείνο στο digital marketing που […]

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ – CSR Corporate Social Responsibility)

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο ο όρος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) έχει μπει στο στρατηγικό πλάνο των επιχειρήσεων, αλλά ακόμα και στο «λεξιλόγιο» των καταναλωτών. Μάλιστα, στη σύγχρονη οικονομική συγκυρία, διαμορφώνεται ως ένα νέο πεδίο ανταγωνισμού των εταιριών. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ – CSR Corporate Social Responsibility)  είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και απαιτητικούς τομείς δραστηριότητας για τη σύγχρονη επιχείρηση. Υποδηλώνει την ισόρροπη αντιμετώπιση της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής επίδρασης της λειτουργίας μιας επιχείρησης και βασίζεται […]

Συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς

Συνεργασία στο κομμάτι του display advertising με την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ